ساحل

قالب وبلاگ


ساحل
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل و آدرس sameen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این گلهای زیبا تقدیم به تمام کسانی که دوستشان دارم...

گل رز

گل لاله

 وقتی امام زمان (عج) ظهور کند چه اتفاقی می افتد ؟

 گل مریم

 


نظرات شما عزیزان:

iman
ساعت19:12---13 اسفند 1390
سلام.چه گلای زیبائی البته بعد شما .موفق باشید.وبلاگت عالیه

ممل
ساعت18:02---4 اسفند 1390
سلام دوست عزیز خسته نباشی.
میدونی من این پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
میدونی من هر روز آپم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس.
واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
خووووووووشحال میشم
خدانگهدار
به امید دیدارمجدد
ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی
مـحمد رضا صادقی




sara
ساعت10:51---20 بهمن 1390
سلام واقعا وبلاگ جالبی داری واز اینکه به من سری زدی ممنونم من شما لینک می کنم اگه شما هم دوست داشتی بلینک

کلبه ی کاغذی
ساعت9:54---20 بهمن 1390
@};اینم از طرف من تقدیم به تو -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 1451
بازدید کل : 36826
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 133
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس